Mardrömmar

Jag och Juni gick och la oss nu på morronen efter att Björn och Vidda åkt och jag har bara drömt mardrömmar. Jag har en återkommande dröm som handlar om att Björn är otrogen mot mig på riktigt elaka sätt och dom här drömmarna är riktigt befängda för jag litar på mitt hjärta till 100% jag vet att han aldrig skulle utsätta vår familj för nåt sånt, men ändå så har jag dom här drömmarna, om och om igen! Vad betyder det? Drömtydning någon?
I övrigt har jag en sjuk liten dam här hemma! Hon är så extremt snorig, jättesvårt för henne att andas genom näsan, vilket gör henne superlessen vid ammning! Ska nog kolla om mina älskade föräldrar vill titta ut i eftermiddag! Vi skulle egentligen haft en fika här hemma igår men istället blev det fika och julpyssel hos syster yster!
Ha en fin dag och håll tummarna för att snön håller sig bort!
puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0