Näsgnugg?

Tre sömniga tjejer sitter i soffan. Hjälp! När skall man känna sig pigg igen? Kan det va vädret? Mörkt och ruggigt, ingen snö än inte... På gott och ont!
Idag har vi varit på stan och träffat en gammal Gildian, Victoria. Det var inte igår kunde vi konstatera men trevligt hade vi och god fika vart det! :)
Var oxå tvungen att inhandla ett lucialinne till Vidda som har sitt luciatåg utomhus. Då behöver linnet vara så stort att vi får plats med overall under!
Helgen har varit kanonmysig med julmarknad, fika och hemmapyssel! I fredags blev det oxå en fika med söta pernilla som har 5 veckor kvar tills bebis! Inte avundsjuk men hon är så fin i sin mage! <3
på tal om magar så börjar jag känna en viss abstinens efter min allra bästa Märit! Var länge sen jag träffade henne nu. :(
Nej nu får jag försöka ladda för att gå och fixa käk. Skulle helst av allt vilja gå upp i sängen och dra täcket över huvudet. Men det är bara att bita ihop och hoppas att natten blir liiiite bättre än i nättras!
Ha d gott!

Kolla in kusinskaran! <3


Kommentarer
Postat av: Märit

Saknar dig med stumpan! men imorgon kommer jag!!!

2011-12-06 @ 07:06:03
URL: http://bjersa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0