Nya tag

Uppryckning! Idag vart en bättre dag! Tack mamma och Marie för era kommentarer. Man blir så trött ibland så man knappt hinner med att tänka. Det är då man gråter ut och rensar tankarna med natt städning! "/
Nu har jag deppat till lite, nu är det dags att tänka positivt igen. Man får lov att gräva ner sig ibland, bara man kommer tillbaka igen! Och det är det som står på schemat idag. Vet inte vad vi ska hitta på men det spelar mindre roll! Glad mamma, glada barn, det är viktigast just nu! Snart är det jul oxå, som vi längtar! Jag och Vidda iaf. Jag efter julmaten och Hon efter klapparna! Imorron skall vi fixa gran och under veckan blir det att handla dom sista klapparna, griljera skinka, ordna lite pyssel hit och dit! För att citera min stora prinsessa: "mamma, det kommer bli världens bästa jul!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0