Tid

Den går alldeles för fort, så lev i nuet, var lycklig för det du har istället för att sörja det du inte har. Älska dina nära extra mycket och var tacksam för varje dag! Det skall jag göra! För även om man har bättre och sämre dagar, så vet jag att min familj är mitt allt och jag älskar dom över allt annat! Orden är för få helt enkelt... Men vad jag har i mitt hem, varje dag, oavsett om det är griniga barn och en trött sambo eller kladdiga barnpussar, öronpill och uppskattande ord från min stora älskling. Så är detta kärlek! Till er min underbara man och mina fantastiska barn. Jag älskar er, ni är det bästa som finns!
<3
(Har precis tömt luren på bilder, därför fick inte Björn vara med! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0