Vilken dag!

Idag har Juni varit sig själv igen! Som tur va hade vi älskade mamma me oss på stan, annars hade det aldrig gått! Fick inte mkt handlat av det jag skulle ha handlat men jag ger det ett nytt försök imorron!
Idag försvann Vidia iväg oxå, vilket orsakade en halv hjärtattack ungefär! Vi var på h&m och helt plötsligt va hon borta! Hon brukar gömma sig bland kläderna så jag letade och var väl rätt lugn tills jag insåg att hon faktiskt inte var där! Mmm jag blev en smula hysterisk ja, men vad hade ni blivit?
Hittade henne tillslut stående i rulltrappan upp till mq/vila! Helt oberörd! Fick prata allvar med henne och hoppas verkligen att hon förstår att hon inte får göra så!
Sen blev det frisörbesök för vidda för allra första gången! Så hör fint blev det!


Kommentarer
Postat av: Carola

Hua de är inte roligt när dom skrämms så! Leia var också vid frisören idag och blev julfin :)

2011-12-21 @ 21:35:05
URL: http://gutecarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0