Sååå trött på detta!!!!

AAAAAHHHHHH

Blir helt galen på det här vädret! Jag är så fruktansvärt trött på minusgrader, kyla, vinterkläder all denna förbannade is och för att inte glömma bort iskalla bilar och proceduren att skrapa rutor varenda morgon!
Trött är bara förnamnet på vad jag är! Är det ny istid på gång? existerar inte vår i Sverige längre?
Jag skall emigrera, det har fan vart vinter sen November! INTE OK!!!!!!

Ok nu har jag fått spy lite galla över mitt värsta irritationsmoment just nu....

Jag har förresten ett till.. Telefonköer! Helt sjukligt

va länge man kan få vänta. Tror dom att jag inte har

annat för mig än att sitta med en lur i örat eller???

Jaha så har man suttit i en halvtimme så bryts

samtalet!!!! :(

Vi konstaterar att idag är ingen bra dag så lägger vi ner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0