På väg mot vår?

Sol ute idag! Helt fantastiskt väder och jag och Vidde är lediga! Just nu sitter vi dock inomhus! Sotaren skall infinna sig mellan 11-12 enligt lappen och än så har han inte behagat att dyka upp!
Träningsvärk så det heter duga i min stackars rygg! Var på gymmet i Söndags och tänkte att nu skall jag minsann köra skiten ur musklerna och visst gjorde jag det! Sååå grymt dumt med alldeles för lite stretch efteråt!! Man får minsann lida för sina misstag.
Idag skall vi åka hem en sväng till kära syster yster för en fika och sen bjuder kvällen på en middag på Wallers med bio efteråt! Första gången på mycket länge som jag och min man skall göra något helt själva!
Så dumt att man inte tar fler tillfällen att göra saker tillsammans, kvalitetstid! Så grymt viktigt men inget som prioriteras i karusellen som består av jobb, barn och träning!
Men ikväll skall det äntligen bli av och det tack vare att vi har fått presentkort och att mina underbara föräldrar kan vara barnvakter. :)
I helgen skall Björn åka till Stockholm och gå på MC mässa, han och hans motorcyklar! :)
Så jag och Vidde firar ensam helg igen, eller firar gör vi väl inte. Men det brukar vara mysigt att vara bara vi två. Får se om vi lyckas lura hit Marie på lite käk och en film eller nåt! :)
Nu är klockan 11.57 och sotarfan har ännu inte dykt upp! Är det ok att jag sticker då? Om inte han kan dyka upp på utlovad tid så kan han väl inte begära att jag skall sitta här och vänta hela dagen?

Hade tänkt att lägga upp lite nya bilder men den externa hårddisken som rymmer typ ALLA våra bilder är trasig och dessutom mystiskt borta. Vår andra dator som innehåller en del bilder har nog startat för sista gången verkar det som!
Men bilder kommer, lovar!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0