Fotbollsmatch i....

magen! :)
Känns så iaf! har en oerhört livlig krabat därinne!
Längtar nåt otroligt efter oktober, helst att h*n vill komma ut innan! Skall bli skönt att kunna dråsa över på mage i sängen ibland och det bästa av allt skall bli att slippa myrorna i benen varenda natt!
Mycket krämpor har jag som jag inte hade sist! På nåt sätt känns det i kroppen att man är både otränad och äldre! Tur att detta blir sista barnet, hur skulle jag annars må? :)
Midsommar har passerat och helt plötsligt va vi inne i Juli! tiden går ruggigt fort. Nu när jag och Vidia är lediga så flyter lixom allting ihop, tid har vi gott om och den senaste tiden har vi haft grymt tur med vädret, fast i dag va det något som gick snett, då vi haft dimma hela dan!
Har egentligen inget vettigt att skriva förtillfället!

Puss kram och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0