Onsdagsmys....

Var planerat men lilla dottern somnade på soffan klockan 17.30 och totalvägrade vakna sen. Satt henne i stort sett sovandes vid matbordet och tänkte att hon väl troligtvis vaknar till. Men inte då! Hon talade om för mig att hon ville gå och lägga sig i sängen så då insåg jag att det inte var mycke mer att göra!
Så nu sover damen och jag bara väntar på att hon skall komma nerskuttandes pigg och glad igen. Björn är iväg och hjälper min bror att bygga stugor och själv sitter jag i soffan och har precis sett Förlossningskliniken.
Tycker det är otroligt intressant att se på såna program, speciellt den svenska versionen "En unge i minuten" men det uppstår oxå en del tankar i skallen. Typ som "Vad har jag gett mig in på!?"
Jag har gjort det förut men av nån anledning så är jag mer nojjig den här gången! Kanske skall lägga ner alla förlossningsprogram! :)
Vad händer annars i livet? Jag blir större och större, hungern är total och helt ärligt så mår jag inte speciellt bra alls.... ont i kroppen och såååå trött! Bara ber om att detta skall gå över, för jag har iaf 3 månader kvar på jobbet och jag blir ju inte smalare och smidigare direkt! :)
Har sett klart 2 säsonger av OC och tänkte ikväll köra igång 3e säsongen och upptäcker att den är spårlöst borta! Vilket gör mig förbannat frustrerad!

Från det ena till det andra så tänker jag som vanligt mycket på mitt hår! Hår är viktigt enligt mig. Älskar att förändra, färga, klippa, förlänga.
Så till hösten är det dags att bestämma hur det blir framöver!
Blond eller brunett?


Puss å kram
syns på stan!

Kommentarer
Postat av: Angelica

men din lilla bloggare glömmer att läsa men nu går jag in dagligen så blogga på nu:) alla kramar till dig allt väl annars kram

2011-04-06 @ 13:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0