Försommar?

Tjena!
Har haft ett par underbara dagar på verandan kan avslöjas! Har ju vart sommarvärme, så jag har mest legat och pressat, med SPF naturligtvis. Jag hoppas ni använder det flitigt varje dag för även om man bortser från alla risker med hudcancer så är solen en av dom största orsakerna till hudens åldrande. Så även fast det är underbart så se till att investera i dig själv oxå!
Jag borde visserligen inte sola så mycket alls egentligen.... Gravid+Solen=Melasma vilket är, inte så vackra pigmentfläckar, så nu är jag fläckig :)
Fast å andra sidan har mina roliga acne utbrott gett med sig iaf!
Så vad har hänt sen sist?
Vi har varit på Ultraljud och fick reda på att jag inte var så långt gången som vi trodde. Beräknad förlossning var från början den 16e september men nu så är det beräknat den 4e okt... Suck
Hellre en bebis i famnen än i magen. Foglossning har jag oxå börjat få känningar av, så det är väl en himla tur att jag numera bara jobbar 2 kvällar i veckan. I övrigt så mår jag ok, magen växer och bebben sparkar och har sig mest hela tiden känns det som!
Vi håller även på att bygga uterum här hemma hos oss, kommer bli så grymt när det är klart! Genast ser jag mig själv inviga det hela med ett glas rose och en cigg.... Det är sommar för mig, men inte i år! nu får det invigas med en kopp kaffe och möjligtvis en kaka! :)
Jag hoppas på en kanon sommar, jag vill bli riktigt brun och för första gången på ett par år nu verkligen få njuta av att va ledig och att det är sommar! Stranden Stranden Stranden!!!!!!
Kommer troligtvis att spendera en himla massa tid i mina föräldrars husvagn. Björn jobbar ju som mest på somrarna så jag och Vidda tänkte bosätta oss där, leva camping liv med 50 meter till beachen! Jodå, nånting att se fram emot! Har bara 11 arbetsdagar kvar på jobbet oxå! I och med att bebisen var beräknad till mitten av september så tänkte jag att det var klockrent att gå hem vid midsommar. Ledig hela Juli och Augusti och sen 2 veckor hemma innan bebisen kommer och Vidda är tillbaka på dagis. Men nu blir det ju lite längre och det kommer nog att bli rätt drygt att gå hemma och vänta! Får hoppas att den lilla har bråttom ut! :)
Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder oxå, men alla nya bilder ligger på luren så vi får se om jag lyckas föra över dom till datan! Annars får ni ha det som ni kan tills nästa gång!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0