MvC

Hej Hopp!
Idag har jag varit på Mvc för kontroll, nu blev det inte så mkt till kontroll då jag bara är i v 21+0 (V.22) det var ju meningen att jag skulle föda barn i mitten av september egentligen men nu har jag blivit framflyttad till 4 Oktober. Så jag fick nya tider ca 1 gång i månaden fram till slutet av september. Tycker det är lite spännande med Mvc besök... Känns så mysigt att lyssna på hjärtljud och kolla hur mkt man gått upp i vikt.... hehehe nää d kanske är den mindre mysiga biten. 6kg + står jag på nu.
Med Vidia gick jag totalt upp 17kg under graviditeten, hoppas att jag kan hålla mig under det, den här gången. Det skall ju ändå bort sen och ju mindre man gått upp, ju lättare att bli av med! :)
Så här stor är liten nu iaf!

Sparkar som en tok oxå, mest hela tiden! :)

Idag har vi haft fint besök av Angelica som blev benvaxad och tömde teförrådet här hemma. Sen kom min fina arbetskompis Lisen och tog en massa foton av min lilla kärleksblomma (Vidia alltså!)
Sen kom Sandra och lämnade av Nea. Så nu leker tjejerna på Vidias rum och jag vågar mig inte upp för att se på förödelsen, vet hur det kan bli när kläder skall dras fram och alla leksaker helst skall ligga överallt förutom i lådor och skåp! :) Det gör inte så mkt i och för sig. Huvudsaken att dom har roligt!
Själv sitter jag och tar det lugnt. Surfar runt på Familjeliv som är något av en favoritsida för mig! Massa goda råd kan man få, samtidigt som man kan bli totalt chockad över andra människors beteende. Fast det kan man ju bli överallt, inte bara på nätet!
Läste ni förresten om han som gick ut stenhårt med att världen skulle ha gått under i Lördags? gubben har tydligen räknat fel förut och nu påstod han sig ha räknat fel igen. Så nya datumet för undergången är typ 21:a Oktober 2011.... ja vad skall man säga? hur orkar man? tycker man inte att det är lite pinsamt? han har ju sjukt mycket anhängare som tror på varenda ord han säger och varje gång har han fel... börjar man inte ifrågasätta gubbstrutten till slut?
Det mesta tyder väl iaf på att vi får ha kvar världen ett tag till! :)
I helgen skall vi åka båten till Oskarshamn för att bege oss till Skåne för att gå på bröllop! Det är massor av fester på g denna sommar. Bröllop i helgen, 40 års fest den 2 Juli, bröllopsfest 16 Juli och 30 års fest i Augusti. Suck... Man är ju inte direkt nån partyprisse nu för tiden! :)
Nu kom småtjejerna ner så jag får ta och engagera mig lite i dom tills Sandra kommer!
Ha en fortsatt fin vecka och helg så hörs vi snart igen!
Tjipp!

Vänskap för livet?? :)
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0