Regn..

Idag regnar det! jag som vant mig vid soliga dagar.
Idag är jag och Vidia lediga och jag vet inte vad vi skall hitta på! Känns inte jätte lockande att gå ut i det här vädret men både jag och Vidia kommer att klättra på väggarna om vi bara stannar hemma idag! Så vad hittar man på när det regnar så här? Städa??
Hahaha ja under tiden som jag satt här och skrev så surfa jag runt på FB och nu har vi nåt att göra! Vi sticker ut till Sandra och Tyra i Klinte! Fika en stund!
Men först lite bilder från luren, jag hade massor men jag lägger bara in några stycken!
Puss Kram





Min lilla älskling somnar precis vart som helst om hon är trött! Så underbar och det bästa i världen! Tänk att jag har en sån tur att jag fick bli mamma åt en sån fantastisk liten människa! <3





Och så avslutningsvis en bild på magen! Vill att tiden skall gå fort nu så att Vi får träffa den lilla som far runt som en tok i magen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0