4/11-06 <3

Hej alla glada!

Sitter och myser i soffan med min äldsta! Den lilla sover faktiskt, för en gångs skull, ska tilläggas då hon inte sover alls kvällstid. Tufft att vara 2 barnsmamma, men mycket mysigt med! :)
Idag firar jag och min man att vi förlovade oss för 5 år sen! Tänk va tiden går va?
Vi har verkligen haft en berg och dalbana under våra år ihop, vi har flyttat och bott i stockholm, skaffat barn och gjort en hel del annat ihop som skulle ta alldeles för lång tid att skriva... :)
Men hur det än är så älskar jag min kille! Han är min bästa vän och min stora kärlek (Trots att han kan vara odräglig ibland! :)
Han stöttar mig i allt och är min klippa i livet, jag är lyckligt lottad helt enkelt!
Nu vaknar Juni så d är dags att agera matmaskin igen! Skriver mer snart!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0