H&M

Jo lite bittert känns det. Ingen Versace klänning för mig! Grymt pådrag på kollektion relasen idag så inte ens min kusin kunde få tag på en. Hemsidan va nere under dagen och nu finns väldigt få strl kvar på nätet... Suck! Ett alternativ är ju tradera men priset brukar bli rätt högt! Jaja så är det!
Idag har Vidda mått bättre, lite prickar som vi först misstänkte va vattkoppor men troligtvis inte ändå. Har oxå avlagt ett besök på BVC med mitt lilla troll. 5600g och 58cm lång! Fin tjej vilket jag redan visste! :) om vrålandet sa tanten att Juni verkar vara en bestämd dam som talar om vad hon vill! :) vi lär oss hantera det och ju äldre hon blir så blir det lättare för oss att tolka henne!
Idag har jag oxå haft feber en sväng, vet inte vad som härjar här i familjen men nåt fanskap är det allt! :) imorron är det fredag med allt som hör till plus att mannen är ledig vilket inte händer så ofta! :) ha en fortsatt trevlig afton alla!
<3


Kommentarer
Postat av: MAMMA

Synd att du inte fick någon klänning Men jag älskar dig åndå PUSS MUSS

2011-11-17 @ 23:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0