Måndagsmys!

Klart man kan ha mys vilken dag som helst! Idag har vi bara varit hemma. Jag tänkte försöka "träna" min lilla tjej på att sova själv. Hon vill ju helst sova i famnen och vaknar direkt när man lägger ner henne. Fick inget vidare resultat men skam den som ger sig! Jag får jobba på det, utan napphjälp eftersom hon vågar vägra napp, vilket är lite bittert för jag tror hon hade blivit lite mer harmonisk med napp. Nu är det jag som är nappen, vilket ställer till det en del... Men jag får jobba på en lösning!
Annars då? Nya beh sängen har invigts med både massage och vaxning. Mitt rum ser riktigt proffsigt ut! :) skall köpa färg imorron och sen skall det målas om. Bilder kommer när jag är klar! Ikväll har jag målat mig själv istället! :)
Natt natt!


Kommentarer
Postat av: Hubbe

Det lossnar nog får vi hoppas. Vi kan iaf glädja oss att vi får längre armar. Puss

2011-11-29 @ 13:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0