Ny dag nya tag

Nu är vi vakna i stugan. Blev sent igår!! Björn har fastnat i ett spel som han inte kan slita sig ifrån och jag satt och kollade på Nelly.se
Älskar den sidan, nu kan man ju ha någorlunda vanliga kläder igen, även fast jag har ett par kilo kvar att gå ner! :) inga planer för dagen alls. Vidda är fortfarande sliten så vi får va hemma idag oxå. Får se vad som sker! Jag har lite planer på att göra om här hemma så vi får se om jag tar tag i det idag!
Förresten, vad ger man en liten 4 årig dam till frukost som vägrar äta? Har nog försökt med det mesta men hon gillar ingenting!! Frustrerande! Nu skall jag dricka upp kaffet sen försöka få nåt gjort här!
Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0