Paustid...

Det är så det känns ibland. 3 dagar i veckan mellan 9-14 så har jag en paus! Min stora älskling leker med kompisarna på dagis och min lilla älskling sover som en stock. Jag sitter och chillar, dricker kaffe och funderar på allt som jag borde göra men inte orkar!
Typ städa, plocka undan, måla verandan osv osv, men guuuuuud vad jag inte orkar! På sin höjd blir det att betala räkningar idag. Har oxå lovat att skriva en liten "Utvärdering" om vad Fritidsgården i Vibble har betytt för mig! Allt för att förhindra att Gården läggs ner! Nånting som känns riktigt viktigt tycker jag! Tänk så mkt ungar som hittar sin plats där. Jag gjorde det för länge sen, både som ungdom och som ledare. Slå ett slag för att Gården får stå kvar! :)

Nästa vecka har det gått 6 veckor sen vår lilla Fjuni tittade ut och det betyder att det är dags att ta upp träningen igen. Tisdag onsdag och torsdag skall jag hänga på Visborg. Så sugen på att komma i form nu! Vill gadda mig igen oxå, därmed behövs lite tightare skinn än det jag bor i för tillfället! :)
Tyvärr har jag fortfarande inte lagt in några bilder på vår nya familjemedlem så jag bjuder på en bild från igårkväll!



Finns det nåt underbarare på denna jord?? Kärlek kärlek kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0