Pepparkaksbak

Idag skall vi hem till Mommo och baka pepparkakor med alla kusiner! Vidda längtar vill jag lova. Tradition som vi har varje år! Mommo står för regin hela dan och sen mat på kvällen!
Jag känner mig fortfarande risig men inte lika som igår. Hoppas på bättring till eftermiddagen, drygt att behöva knapra Alvedon för att ta sig igenom dagen!
Satt och tittade på kort i datorn förut och hittade en massa från tjejfesterna vi hade innan det producerades barn till höger och vänster :)
Åh va jag kan sakna oss brudar ibland! Alla tokigheter vi hade för oss, friheten att göra vad man ville, när man ville! Å andra sidan är jag så otroligt glad och tacksam för det jag har idag! Mina underbara barn, min fantastiska man och allt som hör till med nattvak och tidiga morgnar. Men jag hoppas att vi håller ihop även fast vi inte ses så ofta! Nu har vi startat upp ett "projekt" golden girls :) och det skall bli grymt roligt! Ser fram emot lite kvalitetstid med mina fina Marie, Camilla, Angelica, Linn och Johanna! <3
Ha en fin helg!


Kommentarer
Postat av: jessica

Det var ett bra gäng:) Hoppas ni myser ihop..

2011-11-20 @ 15:02:25
URL: http://lifestyleblogs.se/jessica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0