Snart advent

Oj vad det skall bli mysigt med jul. Igår togs pyntet in och ikväll skall det bytas gardiner och göras fint här hemma! :)
Igår tillbringades dagen hos kära Marie. Fika, snack och skratt! Alltid precis lika mysigt. På kvällen hann jag och mannen med att se "son of no one" och den var inte att rekommendera. Huvudpersonen var så menlös och hade ca 2 repliker under hela filmen. Ikväll blir det "My soul to take"
Låt oss hoppas att den är bättre!
Idag har jag inte hunnit med så mycket. Min lilla dam vill bara va i famnen idag så vi tar det lugnt. Har dammsugit och ringt en massa nödvändiga samtal som jag skjutit upp. Nu skall vi snart hämta stora sessan och sen åka och handla! Trevlig tisdag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0