Sovdags!

Ligger nu nedbäddad bredvid min lilla sessa som efter mkt vrålande äntligen somnade! Hon verkar ha en hel del ont i magen så det blir mycket bärande och ordnande för att hon skall vara nöjd. Men nu sover hon iaf! Den stora somnade fort ikväll, 3 dagar på dagis och hon blir rätt slut på kvällarna! Har suttit och kikat igenom Versace for hm kollektionen och hittade en klänning som jag skulle vilja ha på nyår! Nu är det ju så tråkigt att vi inte får in kollektionen här på ön. Så nu håller vi tummarna för att min älskade kusin kan ordna magi och fixa den åt mig!

Såååå grym!!!
Natti natt på er nu!


Kommentarer
Postat av: Milla

Den är jätte fin men det kommer väl att gå o beställa på nätet med :)

2011-11-11 @ 11:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0