Lite lagom seg!

Börjar smått återhämta mig efter helgens kräksjuka. Ja herregud vilken sjuka! Tror aldrig att jag har mått så dåligt, har bokstavligen talat bott på toaletten, sovit på en madrass! Under natten så började Juni kräkas och kvällen efter var det Björns tur! Den svepte snabbt förbi men det var en pärs!
Blogg appen har vart kass ett par dagar oxå så jag har inte kunnat blogga. Trots sjukdom så har vi hunnit med pepparkaksbak hos Petra, julmarknad på Linds, lite pulka i snön och ansiktsmålning. Har inte spenderat speciellt mkt tid med min man, men har däremot fått mycket tid med mina små hjärtan! Idag har vart en slapp dag. Sovit middag med Juni och mest tagit det lugnt, for bort och tog en fika med syster oxå innan vi packade ihop oss och åkte hem till matlagning och en lagad diskmaskin! Vilken lycka! :)


Kommentarer
Postat av: märit

Sötnötter! Skönt att höra att ni mår bra, syns i veckan! Puss o kram

2012-12-10 @ 20:08:23
URL: http://bjersa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0