Lyx Tisdag!

Dagen började med vattenträning, sista veckan för terminen och min underbara 7- grupp överraskade med blommor! Så roligt, va glad jag blev! Hemkommen igen blev det lyxfrukost i form av tomtegröt! Björn kokade igårkväll till sitt RT möte ikväll så då passade jag på att snatta lite! :) dagens lucka innehöll ett full Size schampo. Aldrig testat bodyshops schampo förut, så det skall bli intressant. Dagen bjuder även på muskuleringsbehandling och dejt med bästa Märit! Ja, sämre kan man ha det!! :)
Litet tillägg oxå, jag måste säga att det är ganska trevligt med snö, dagar som denna! Torrt och vindstilla, då infinner sig julkänslan! :)
Puss & kram


Kommentarer
Postat av: MAMMA

Du är värd all uppskattning lilla gumman Älskar dig Puss Muss

2012-12-04 @ 11:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0