Min anatomi...

... Kom inte på någon bättre rubrik tyvärr. Men jag har precis gottat mig i sista avsnittet på andra säsongen av Greys Anatomy, så det ligger nära till hands. Nyår kom och gick. Kanonmysig kväll med god mat och trevligt sällskap. Nyårsdagen spenderade vi hemma i soffan. Kollade film och slappade, så otroligt mysigt. Juni (som fyller 3 månader idag!) sov heeela dagen. Hon var nog oxå trött! Hennes första nyår! Denna vecka planerar vi inför Viddas 4 års firande. tänk att min lilla skrutta har blivit så stor, helt otroligt, har så svårt att fatta att jag har haft barn så länge, ibland. Svårt att greppa att jag numera har två! :) klockan har återigen blivit alldeles för mkt så jag skall nu sova!
Sååå dålig på att ta bilder men vara för att det ser lite roligare ut på bloggen så kommer en bild på mina hemmagjorda maränger som jag gjorde till nyår! Va det nån som sa Bullmamma? ;)


Kommentarer
Postat av: Märit

Det var väldigt dåligt uppdaterat här =0) Jag väntar och väntar! Kram

2012-01-15 @ 09:44:20
Postat av: jessica

Oj duktig du är.. Jag har en utmaning till dig på min blogg.. Också till Marie, verkar vara något fel på hennes blogg för det går inte att kommentera där.. (om du läser Marie). Hoppas allt står bra till.. KRAM

2012-01-19 @ 16:10:58
URL: http://lifestyleblogs.se/jessica
Postat av: jessica

Nu går det inta att kommentera här heller på dina nyare inlägg. Kul att du tog utmaningen, men tråkigt om du slutar blogga.. Då kan jag ju inte ha koll på dig jö.. :)

2012-01-24 @ 11:12:25
URL: http://lifestyleblogs.se/jessica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0