Utmaningen.

1. Vad gjorde du för 10 år sedan?
Gick sista året på barn och fritidsprogrammet. Hade ett på och avförhållande och höll till på "skeppet" på helgerna. Var duktigare i skolan mitt sista år än vad jag var tidigare (säkert ångest för tidigare betyg!)

2. vad gjorde du för 1 år sedan?
Hade precis fått reda på att jag var gravid. Jobbade som Hudterapeut på Wisby Hotell och livet rullade på sin gilla gång.

3. 5 snacks som du gillar?
Choklad, lakrits, semlor, jordnötssmör, popcorn i den ordningen. :)

4. 5 sånger som du kan hela texten till?
Många Oasis låtar, what are words med Chris Medina och Om igen med Lena PH, plus en massa vaggvisor! :)

5. 5 saker du skulle göra som mångmiljonär?
Stoppa undan en himla massa till mina barn, spara till mig själv, skänka till välgörenhet och mina närmaste, shoppa som ett freak och resa jorden runt. Det va visst 6 saker.

6. 5 dåliga vanor
Lättirriterad, bryr mig alldeles för mkt om vad andra tycker, lite dålig självkänsla ibland, kan ha lite för mkt empati ibland vilket mest blir jobbigt för mig själv.

7. 5 saker du gillar att göra?
Umgås med min familj, shoppa, träffa vänner, laga mat, läsa

8. 5 saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa?
Tröjor eller liknande med axelvaddar, "morotsbyxor" Hängselbyxor, träskor...

9. 5 favoritleksaker
Min iPhone, iPad, det mesta i mitt behandlingsrum, datan, ps3

10. 10 personer jag vill se göra denna utmaning.
Ingen aning! Den som vill får göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0