Fars dag!

Helgen är till ända med en firad pappa! Han fick frukost på sängen, presenter och teckningar. Sen for vi till Packhuskällaren för brunch med mina föräldrar och svärföräldrarna! Mycket mysigt och gott! Blev väldigt sent bara så ikväll sitter vi i soffan och hänger. Jag drog på mig en förkylning igår morse och är helt sänkt! Snor och tårar rinner konstant! Hoppas på bättring snarast! Har ju faktiskt breaknight på tisdagskväll som jag måste va pigg och kry inför! :) nu tänkte jag passa på att baka lite bröd! Min vän Camilla hade ett recept på sin blogg som jag tänkte testa på. Smaskigt!
Grattis till alla fantastiska pappor och framför allt till min egna, fantastiska pappa som jag inte vet hur jag skulle klara mig utan och självklart till min älskling, pappa till mina barn som jag älskar och beundrar till max! Älskar er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0