I fell in love!!!

Ja äntligen har jag hittat den! Vinterjackan alltså! Sprang förbi MQ på vägen till frissan och hittade en G-Star jacka som vart alldeles perfekt! :) nu hoppas jag bara på många bud på den jag köpte på tradera, som va väldigt fin, men alldeles för kall och dessutom för kort i armarna. Idag är det full rulle här hemma. Fanny följde med oss hem idag så tjejerna leker för fullt! Jag har dessutom lagat kroppkakor för allra första gången. Hel ok blev det. Jag har egentligen inte bestämt om jag gillar det eller inte... Märklig maträtt! I övrigt har jag upptäckt en massa lustiga stavfel i mitt bloggande och jag är verkligen inte så kass på svenska utan det skyller jag helt på IPenomenet ;) dom rackarna ändrar ju orden lite som dom vill! Måste oxå berätta att jag fått hem väskan jag vann för flera veckor sen. Ni vet på kundkvällen på Julia Hultgren som jag va med syrran på, för flera veckor sen! Kass bild men schysst weekend väska och limited edition är aldrig fel! Tjipp på er!


Kommentarer
Postat av: Märit

Snygg! Får se i verkligheten snart :) puss

2012-11-23 @ 15:54:23
URL: http://bjersa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0