Jaha...

Jo här var det tyst! Helgen har vart mycket trevlig. I söndags tillbringade jag och Juni dagen hos Marie och Dante, mycke snack och kaffe blev det! Sen vart det söndagsmiddag hemma hos oss med familjen Malmros och familjen Ringvall! Mys! Ungarna kom i säng sent så det va kämpigt att få upp till skola och dagis imorse, men det va glada miner ändå! :) jag och Juni har vart hemma hela dan. Slappat och städat. Älskling hämtade Vidda på dagis och kom därmed hem tidigt. Så ikväll har vi fixat i Vidias rum och försökt få det till 2 rum, så nu skall vi bara lista ut vad vi ska göra med hallen uppe. Det blir ett senare projekt! Vidia somnade på 2 röda och nu väntar jag in Björn som kämpar med den lilla så vi kan se "Breaking wind" parodi på Twilight filmerna, kan bli intressant! :) på tal om Twilight så fick jag ikväll en inbjudan från min bästa... Vi ska gå på Breaknight och ha en helkväll ihop! Ska bli så mysigt! Spännande film och bästa sällskapet! :) det gillar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0