Burrrr...

Ja det märks verkligen att det är höst på riktigt! Kallt och otrevligt. Inte kan vi elda heller. Juni är alldeles för facinerad av brasan för att jag skall våga mig på att tända en. Det får bli varma kläder och filtar istället! :) idag står svampskogen på schemat. Det är ju inte hällregn som grårdagen bjöd på iaf. Juni är fortfarande snorig och geggig i ögonen och dessutom har febern smugit sig på igen. Så jag funderade på att bädda ner henne i vagnen och ta en promenad istället. Annars måste jag ha henne i sele i skogen när jag plockar svamp och det kan ju bara sluta med ond rygg och grinig Juni. Så vi får se vad som sker. I eftermiddag så blir det iaf pyssel hemma hos bästa syrr! Tänkte ta med mig lite ramar som vi kan fixa till. Det är dags att framkalla lite kort från datan. Har fått kommentarer om att det är fasligt lite bilder på Juni här hemma.... Så jag får se till att ändra på det! :)
Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0