Full fart!

En lördag med massa att stå i har det vart! Björn stack till jobbet och jag och mina sessor åt en lång frukost. Sen begav vi oss till svärmor för lite fika, barnen stannade kvar medan jag stack iväg och lekte tyrann på poolkanten! :) dusch och sen hämta la familia och bege oss på födelsedagsfika hos Marie! Vi serverades smaskig LCHF pannacotta, tårta och kaffe. Hon fick en biljett till Pink konserten i Maj! Oj oj vilken helg vi ska ha, hon och jag! :) ett stopp på hemmakväll för att hyra lite film, tråkigt nog va alla ex av den nya barbiefilmen uthyrda, så Vidda fick nöja sig med Prinsessan Lillifee istället. Pizza från Vibble pizzerian till kvällsmat och nu är det matkoma i soffan! Nu är det film på schemat, resten av kvällen! Hoppas ni har en angenäm lördagskväll i stugorna! Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0