I sängen

Har jag nu landat efter ett vattenpass och en dusch! Höll i ett "prova-på- pass" ikväll eftersom det är 1 års jubileum på vattencentret. Det var skoj och svettigt, som alltid. Det är lite magiskt att sätta på sig headsetet och skrika på främmande människor :) gillar egentligen inte att va i centrum, men när jag kliver upp där, är det som om jag lämnar mitt andra jag i omklädningsrummet. Hon den där som bryr sig alldeles för mkt om vad andra tycker och tänker, hon som blir nervös och ogillar när främlingar stirrar! Hmm ja, jag har ju verkligen valt rätt, för tre gånger i veckan utmanar jag mina rädslor och min osäkerhet och inser ta mig fan varenda gång att det faktiskt inte är så farligt och att jag kanske är lite tuffare än jag ger mig själv cred för ibland... Nu är det natta. Klockan ringer 05.45 och nu börjar jag bli hungrig! Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0