Inspiration

Vädret idag bjuder inte så mkt på den varan! Känns rätt så grått och trist. Har så himla ont i ryggen oxå, arbetsskada kanske. Mitt lilla troll väger ju en del, för att inte tala om min stora! :) har iaf bestämt mig för att försöka få nån ordning i Vidias rum. Tanken är ju att barnen sover i samma rum och att dom har ett gemensamt lekrum. Så nu behöver jag bara tänka till hur det hela ska inredas på smartaste sätt! Tänkte oxå börja skissa på gaddning nummer 8. Nr 7 skall sättas på hud, den sista oktober. Så nu väntar jag bara på den färdiga skissen från tatueraren! Spännande! :) så slutsatsen av mitt babbliga inlägg idag, blir väl att inspiration och kreativitet finns nog. Men just idag yttrar den sig i form av kaffe framför Desperate Housewives! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0