Lååång tystnad

Hallå och godmorron!
idag ruskar det utanför fönstret och jag bestämde mig helt otippat för att ta upp bloggandet igen. Tyvärr kommer jag inte in på bloggappen, så det begränsar det hela lite. Så vad har hänt sen sist? Jag har börjat som vattenträningsinstruktör nu och kör 3 pass i veckan! Jag trivs som fisken vattnet, bokstavligen talat! :) efter nyår börjar den riktiga jakten efter jobb! Skall bli spännande att se vart man hamnar! Jag håller mig positiv till att jag faktiskt kommer att hitta något! :) idag blir det stan en sväng för att inhandla det sista till Junis födelsedag på onsdag! Min minsta skrutt blir redan 1 år! Glöm inte att kolla tidningen! :)
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0