Pigga barn och trötta föräldrar!

Fredag kväll och man är lagom slut. Har försökt natta Juni i ca 1 timme, men ungen är hur pigg som helst medan jag somnade till och från hela tiden. Tillslut gav jag upp. Min älskade man tog över och nu hoppas vi att det går bättre för honom. Jag och Vidia sitter i soffan och bara myyyyyser! :) Björn har vart ledig idag, så vi har hunnit med att panta, en sväng på återvinningsgården, vart på present jakt till den blivande 10 åringen och vart hemma hos bästa Marie på lite spontanfika. Väl hemma, blev det lite trädgårdsfix och matlagning! Bakad sötpotatis med diverse tillbehör! Mums! Kvällen blir stenlugn. Varsitt glas vin och lite spel när barnen somnat! :) ha en härlig fredagskväll! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0