Träning

Ja det är ju ett gissel att få in dessa träningspass! Med 2 barn och en man som jobbar jämt så hinner jag typ bara med mina vattenpass. Tror dessutom jag inte har hittat det jag tycker är extra kul! Jag avskyr att löpträna! Höll på rätt flitigt i våras men sen kom sommaren och då la jag ner! Så effektiv träning, men jag drar mig för det varje gång. Funderar på att börja med nån form av crossfit. Snabb men effektiv träning! Hmm, jag har en inneboende latmask som vägrar flytta! Har iaf ett par kg jag vill ha bort och naturligtvis tighta till kroppen lite. Ska ju pressas ner i en vit klänning nästa sommar! :)
Märker oxå att jag har korta muskler, och inte speciellt mkt muskler. Vilket leder till ryggont och trötthet. En personlig tränare vore kanske nåt?! Nån som kan tala om för mig exakt vad jag behöver göra för att nå mina mål! Resan börjar idag då. Får försöka med att göra nånting varje dag iaf. Om det så bara är barnvagnspromenad så är det iaf något. Jag får hålla er uppdaterade med hur det går med det hela! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0