Verkligheten

Godmorgon!
Idag behöver jag inte va ett dugg ledig, för jag har världens bästa man som smet hem tidigare från jobbet igår för att jag skulle få lite ensamtid. Tyvärr hann jag inte med varken träning eller solning. Men jag låste in mig i badrummet och gjorde en ansiktsbehandling på mig själv och sen en pedikyr! Inte mitt bästa verk men oj va skönt det va!!! Sen blev det träning på vattencentret! När jag kom hem så sov prinsessorna så jag och Björn kurade ihop oss i soffan, med te och film! Underbart! Så nu är jag tillbaka på banan igen! Vad skulle jag gjort utan min kärlek?! :) idag blir det långpromenad med barn och hund och ikväll tänkte jag passa på att sola innan jag skall till Jenny och fixa fransarna!
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0