Fel rubrik!!!

Haha jag tänkte på dagens situation när jag döpte förra inlägget, men insåg att det var lika bra att dela upp det hela!
I natt började karusellen på nytt. Vidia kom in till oss och klagade på magont och att hon var törstig, klockan var 4 på morgonen. Jag låg och stirrade i taket och tänkte helt seriöst: "kära goda Gud, inte kräkan igen, snälla rara! Har vi inte vart tillräckligt sjuka den här våren?!" Just då så kräktes Vidia ner sängen, golvet, sig själv och oss... Min tanke till dom högre makterna var då: "far åt helvete!" Sen var det bara dusch, byta lakan, skura golvet osv osv! Så idag är vi hemma allihopa och känner oss rätt låga! Idag skulle rubriken ha varit "jo lite bitter är jag"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0