Fringe

Ny serie att följa! Spännande, lite otäckt och mkt bra än så länge! :) har vart dåligt med inlägg i veckan eftersom jag har vart helt sänkt! Feber, illamående och mitt i allt så bestämde jag mig för att sluta röka, vilket består ännu efter 5 dagar! Jag är rätt stolt faktiskt! :)
Helgen har vart väldigt lugn! Lördagen tillbringades i svärföräldrarnas bubbelpool följt av bastu och dusch! Hur mysigt som helst. Senare hemma så somnade Vidia på soffan vid ca 19.45 vilket nog aldrig hänt förut! Förklaring kom sen vid 3 tiden nånting då vi vaknade av kaskadspyor i sängen! :(
Dusch och tvätt innan vi lyckade komma till ro igen, stackars Vidda va helt slut! Idag har det dock inte vart nånting! Pigg och glad som vanligt! Har haft Marie och Annelie här på lite pyssel med fransar och bryn. Mkt trevlig söndag med avslutande middag hos Tanja och Mange! Imorron, ny vecka med nya utmaningar! Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0