Jo lite bitter är jag!

Halloj! Har vart nåt fel på blogg appen, därav det dåliga uppdaterandet! Min 30 års dag var en underbar dag och kväll med mina nära och kära. Trots att två av mina allra närmaste var hängiga! Fick så otroligt mycket fina presenter. P-kort på mitt jobb som jag skall utnyttja den 29/4 :)
Massor av kanebo produkter, en fantastisk servis som dagen efter genast togs i bruk! Kommer lätt ha den finaste dukningen på dinner safari! :) fick oxå ett P- kort på creppan och av mina barn och min man fick jag ett story armband med en ny berlock, en heldag på skönhetssalong och senare middag på surfers och hotell övernattning! Jag är lyckligt lottad som har så fantastiska människor i mitt liv! Kärlek till er och tack så mycket! Ni är bäst! <3

Har tyvärr inte tagit bilder på alla presenter. Fixar det senare! Håll till godo med några bilder iaf! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0