Trött mamma

Det är jag idag. Skallen värker och helst av allt skulle jag vilja dra täcket över huvudet och sova! Juni har sovit gott hela natten, vilket var välbehövligt. Idag var hon feberfri men doktorn sa att hon var svullen i örat och att sänkan visade att hon har en infektion i kroppen. Nu avvaktar vi till torsdag för att se om hon lyckas friskna till utan penicillin! Efter det fick jag gå till tandläkaren, tanden måste dras ut men jag kommer få göra det på lasarettet, vilket märkligt nog inte känns tröstande alls! Jag och Juni spenderade sen eftermiddagen tillsammans med Marie, vilket va så grymt välbehövligt eftersom vi inte har träffats på länge. Är väldigt märkbart att vi inte är mammalediga längre då vi kunde hänga jämt och ständigt! Nu blir det lite glest mellan gångerna men oj så skönt det är att ses!! :) nu har vi ätit och är mätta och belåtna. Barnen härjar på ordentligt så nu blir det till att gå ut en stund igen och rasta av dom små liven! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0