Home alone

Det är status på oss! Sambon har åkt på möte så vi har duschat och tjejerna har lekt. Juni somnade som en stock vid 18.30 och verkar nu va beredd att gå upp igen. Så här sitter jag i mörkret och vaktar. Skam den som ger sig, går hon upp nu så är det kört! Måste bara lägga in en liten kommentar angående ett foto av Björn på spikmattan. Såg i efterhand att han nästan ser naken ut, men det är han naturligtvis inte!!!!
Imorron blir en spännande dag med ett möte om kanske, möjligtvis, eventuellt ett jobb. Nu har jag ju precis skaffat mig ett jobb och ett företag men eftersom jag endast kommer jobba 50% där så hade det ju vart himla lägligt att kunna komplettera! Vi får se hur det blir, jag uppdaterar vidare. Dagen har vart soft, har haft en extrem huvudvärk så det har inte blivit mkt alls förutom en runda med dammsugaren. Hoppas på vår snart!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Här händer de mycket, nästan ramlar jobb över dig..
Jag va tvungen o kolla kortet på Björn där han inte är naken för de va inget jag tänkte på men när du sa de så såg han naken ut ;-) kram på er

2013-02-26 @ 23:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0