6/1 2008

5 år har gått sen mitt solsken kom till världen. Ont gjorde det och för att dra till med en gammal klyscha så var det mer än vart all smärta! Vidia kom ut med massor av kolsvart hår och lugn som en filbunke! Världens gladaste och skönaste lilla tjej. Hon har alltid varit steget före, pratat tidigt, lärt sig snabbt... Lärde mig saker, och gör fortfarande! Hon är så smart och framåt och har ett hjärta av guld. Den dagen hon kom förändrades jag och mitt liv. Jag trodde jag visste det mesta, men det va bara början! :) jag fick på riktigt veta hur det är att älska någon. Inte sån kärlek man känner för pojkvän eller familj, utan den kärlek som inte vet några gränser. Mina barn är mitt allt, mitt liv och det bästa som hänt mig!
Grattis på din dag min kärleksblomma! Mamma älskar dig till månen och tillbaka flera miljarder gånger om! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0