Fint ska det va!

Måndag. Bra början på veckan, lämnade Vidia, var med Juni en stund tills hon somnade och personalen tyckte jag skulle åka! Hem till ett tomt, tyst hus och börja slita med vatten passet. Terminen börjar på onsdag och jag är inte klar ännu! Börjar känna mig lite stressad! Nåja, förhoppningsvis hinner jag klart imorron. Hämtade världens grinigaste ungar på dagis, som båda skrek, tjatade och surade.... Suck! Tålamodet sätts på hårda prov, dagar som denna! Kan man sälja barn på blocket? ;)
Nu efter vår lyxiga middag som vart hemmagjord pyttipanna med oxfilé, rödbetor och stekt ägg, så är dom tillbaka till att vara underbara igen, precis som det ska va! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lyxmiddag!!! Ser gött ut:) puss/Angelica

2013-01-15 @ 21:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0