Tänder och öron

Ja, det har dom senaste dagarna handlat om! Juni blev frisk efter öroninflammationen, ramlade från soffan i söndags, massa blod och en flyttad framtand blev resultatet. Tandläkarbesök då vi fick köpa nån gel som tänderna skall borstas med. Imorse kom det en stor slemklump från högerörat, där inflammationen suttit. Efter massa samtal med Vc och Svu så fick vi en tid idag. Trumhinnan sprucken och öroninflammation på andra örat! Ännu mer penicillin har hämtats ut och nu håller vi tummarna för att alla bakterier dör så vår lilla stumpa får bli pigg och frisk igen!
Bion va grym! Jag älskar sagan om ringen filmerna, så den här va verkligen sevärd. Härligt att få umgås bara jag och min man ibland! <3
Träningsvärken är bättre, men jag misstänker att den återvänder imorron efter passet idag! Så jäkla kul träning, och det bästa är att den faktiskt blir av när man gör den tillsammans med fantastiska flickor! Känns som att jag börjar komma igång med både träning och sundare matvanor! Helgen bjuder på 3 kalas, vatten träning och så skall inbjudningarna delas ut. Börjar kännas verkligt nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0