Trötta barn...

Som nu när kl är 19.30 sover som små julgrisar! Skönt för dom och för mig! Lite gladare miner idag, men det märks att Juni blir trött av att leka hela dagarna! Men det hade gått kanon idag med. Superglad och tillfreds, det känns riktigt bra! Vidda hade haft en strålande dag och har varit mammas lilla hjälpreda här ikväll. Men sen tvärvände det när hon ville spela och hon inte fick. Vi är väldigt oense där, jag och min dotter... Jag kan tycka att det är ok att spela ibland. Är man 5 år behöver man inte spela jämt och speciellt när jag märker att hon tänder till väldigt fort så fort hon inte får som hon vill! Barn skall leka, pyssla och använda fantasin. Jag kanske är gammalmodig men när jag var barn fanns det minsann inga ipads och Playstation prylar... Hm, får försöka lägga upp en schysst strategi där! I övrigt är vi bara tjejer här hemma ikväll, förutom vakthunden Rocky! Mannen är på möte och lär nog inte komma hem än på ett tag, så jag gosar ner mig under filten och surfar lite! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0