Trötter!

Nu ropar sängen efter en förträfflig måndag. Juni fick vara hemma från dagis idag. Hon är pigg och glad men äter ju ännu penicillin. Angelica kom förbi och vi gick en prommis med barnvagn och vovve! Hur skönt som helst, och väldigt trevligt med sällskap! :) ikväll har övriga familjen tvättat Rocky medan jag körde Tabata tills musklerna skakade... Bra skit! Hoppas det ger resultat snart oxå! :) imorron blir det att jobba lite, skylta om i butiken och sen träffa upp Millan och Märit för lite Tabata action!
Måste väl oxå nämna att ett tidigare inlägg som gick nåt i stil med "Yes!!!" Är idag ett big NO!! Jag var på en arbetsintervju som kändes så grymt bra, men jag fick inte jobbet. Då här står man och trampar! Söka, söka och återigen söka! :(
Sov gott, för det tänker minsann jag göra!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0