Lagen om alltings jävlighet!

Har egentligen massa roligt att ta upp. Tex min möhippa som förtjänar ett helt eget inlägg. Jag har väntat eftersom jag inte har några bilder på spektaklet. När jag får tag i dom så ska jag berätta! :)
4 dagar kvar till bröllopet och va händer? Självklart får jag ont i nån jävla tand igen och nu står jag med värsta bulan i tandköttet som värker och gör vansinnigt ont! Försökte få tag i min tandläkare, semester hela bunten! Akuttandvården tutar bara upptaget... Fan va lessen jag blir! Jag visste att det skulle bli så här! Funderar seriöst på att byta ut alla mina krånglande tänder mot
Porslin eller nåt... Har aldrig haft problem med det innan, nu är det nåt som strular med ca 3 månaders mellanrum, jämt!!! Är det inte visdomständer så är det spetsiga tandkantar, annars har vi tandsten och inflammationer att lägga till mixen! Idag är ingen bra dag tyvärr... Hoppas på att jag återkommer med bättre nyheter snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0