Går framåt!

Insåg att jag inte skrivit nåt om vårt stundande bröllop på hemskt länge. Kan bero på att jag vart hemskt dålig på bloggen på sista tiden. Planerna fortskrider åt rätt håll. Saker börjar falla på plats och det börjar äntligen kännas som verklighet! Ringarna är under produktion, klänningen likaså. Jag har tillslut bestämt mig för skor och menyn för kvällen är planerad! Själv är man som ett vrak som knappt hinner titta sig i spegeln mellan jobb och barn men där har jag rätt schysst backup på jobbet! Inte många kg kvar till målvikten heller. Så det rör sig åt rätt håll så här i slutskedet! :) vi laddar iaf för en fantastisk dag och kväll med varandra och alla vi tycker om! Vill inte avslöja för mkt eftersom mycket av kläder och detaljer ännu hålls lite hemligt så därav bjuder jag inte på några spännande bilder, men det kommer! Istället får ni här en bild på våra fantastiska och vackra brudnäbbar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0