Bra dag!

Har haft kära far på en ryggmassage idag. Han fick oxå lite extra inoljning på sina flassande armar! Efter 3 veckor i Thailand med min fars kunskap i Hudvård så såg han ut som en pepparkaka med glasyr på! :) trivs så otroligt bra på salongen, härliga tjejer, schysst miljö och äntligen får jag göra det jag utbildat mig till! Jag stortrivs! I övrigt har vi en lugn kväll i hemmets lugna vrå! Maten intagen, kaffet drucket och snart dags för mina prinsessor att dyka i säng. Med träningen så går det si sådär, hamnat i en svacka igen kan man lugnt säga.... Maten lika så. Känns inte bra med bröllop och alla fester som är på ingående, men motivationen är lika med noll! Funderar på att lägga ut en typ "före" bild här på bloggen, för har jag väl gjort det, så förväntas ju en "efter" bild inom en något snar framtid. Men jag vet inte riktigt jag nej, får fundera ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0