Faaaaaan!

Återigen har vi en liten tös med 40 graders feber. Dom senaste timmarna har hon snurrat runt i sängen och får ingen ro. Mina ögon håller på att falla ihop men jag kan inte sova förräns hon gör det och det verkar inte som att det lär inträffa inom en snar framtid... Värker i hjärtat när lillan blir så sjuk, fan att hon inte bara kan få va frisk!!
Nu är kl 03.12 och jag funderar på om jag kanske ska ta upp henne och gå ner i soffan. Här verkar hon ju inte kunna slappna av iaf! Ja, så får det bli! Sov gott alla ni som kan.


Kommentarer
Postat av: Marie

Hu gumman! Hoppas bi fått sova något inatt och krya på sig kramar från oss! Kram kram

2013-03-31 @ 08:58:21
URL: http://bjersa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0