Man mår som man förtjänar!

Fast ibland mår man lite värre.... :( tog det väldigt lugnt och fint igår men ändå smög sig skallvärken på. Usch! Men trevligt hade vi fram till dess iaf! Ikväll blir det påskmiddag hos mor och far, mm påskmat! :)
Jag insåg en rätt fantastisk sak igår, som jag visserligen alltid vetat men ibland blir det lite mer påtagligt och det är att min man verkligen är min allra bästa vän! Han finns där för mig konstant, utan förbehåll. Vi kan sitta och småtjafsa med varandra och vi båda vet att vi bara är såna och för mig så är det första förhållandet jag har, då man kan gå på fest tillsammans och man gör det tillsammans! Det är han och jag, vi två! Och det känns jävligt bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0